Voting

Thursday, June 4, 2009

Kenapa bagi harapan??

Hari ini aku dapat panggilan dari pejabat JPJ... bila dapat panggilan tu aku rasa gembira sangat! yelah,panggilan yang dah lama aku tunggu...tapi bila ditemuramah sedikit,dorang macam tak yakin dengan aku..mungkin sebab aku tak ada lesen....bukan setakat lesen je,bawak motor pun aku tak tau...hmmm....masalah yang takleh nak selesai..tapi aku cakap aku sanggup jalan kaki atau mak aku boleh hantar sebab dia kerja kat sebelah tempat tu...lepas tu encik tu cakap dia akan hubungi semula...tapi....sampai sekarang dia xtelefon...aku mula rasa sedih... dah nak dekat 3 jam aku tunggu,tapi takde gak. Harapan hanya tinggal harapan...aku betul-betul harap dapat kerja cepat..supaya aku boleh kumpul duit untuk sambung belajar tahun depan...ala....cepatlah call balik...aku dah bosan ni duduk kat rumah...atleast kalau kerja ,masa aku terisi dengan benda berfaedah...dan yang paling penting ada duit.hahahaha! bukan pe..duit kan amat penting sekarang..apa-apa pun pakai duit..kalau boleh aku tak nak susahkan sape-sape tahun depan..dan yang penting,aku nk bayar semula hutang yayasan. jadi pada sape-sape yang membaca blog aku ni,harap-harap dapat doakan semoga aku dapat kerja cepat...k sampai sini dulu..daaa!

No comments: