Voting

Sunday, June 7, 2009

Ya allah..jgnlh ko ambil dia..

Aku hampir terkejut bila mak aku bgtau aku yang dia sakit sekarang...kata ibu dia makin kurus,tak mahu makan..aku teringin berjumpa dengannya..mungkinkah dia merajuk??Sudah hampir dua bulan aku tak menemuinya. Dulu dia sering jadi tempat aku berhibur..meluahkan masalah..melihat telatahnya,aku seakan -akan lupa segala masalah yang aku hadapi..wajahnya yang dulu sentiasa bermain difikiranku kini semakin hari semakin pudar..adakah aku makin melupakannya??aku pun tak pasti..apa yang aku tahu,aku terlalu menyayanginya..sudahku anggap sebagai ahli keluarga..aku tak mampu lagi kehilangan sesuatu yang aku sayangi..jadi,aku memohon padaMu Ya allah..janganlah kau ambil dia sekarang..tapi sekiranya itu sudah ketetapanMu..aku redha..tapi berilah aku peluang untuk bertemu dengannya sekali lagi..Mak menyuruh aku balik ke rumah lama besok..ini peluang aku untuk bertemu dengannya..memeluknya..Tunggu kehadiranku Atot! kaulah kucing kesayanganku..

No comments: